EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ SERVICE: Αγαπητοί πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου η Reception του Service μας θα παραμείνει κλειστή, σύμφωνα με τα νέα μέτρα για την καταπολέμηση της πανδημίας COVID-19 που έχουν ανακοινωθεί. Μπορείτε να μας στέλνετε με courier τα προϊόντα προς επισκευή στη διεύθυνση Info Quest Technologies, Service Center, Μπιχάκη 42, 18233 Αγ. Ιωάννης Ρέντης. Θα σας τα επιστρέψουμε με courier και δική μας χρέωση επισκευασμένα, απολυμασμένα σύμφωνα με τις αυστηρότερες διαδικασίες των κατασκευαστών. H υπηρεσία μας Free Pick Up & Return για επιλεγμένα προϊόντα Xiaomi εξακολουθεί να ισχύει. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης της Τεχνικής μας Υπηρεσίας 211 999 1515. Σας ευχαριστούμε.
Ανακάλυψε τη νέα υπηρεσία για Xiaomi smartphones. Service εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Τώρα μπορείς να επισκευάσεις το αγαπημένο σου smartphone πιο εύκολα από ποτέ.
Αν το αγαπημένο σου Xiaomi smartphone χρειαστεί Service και βρίσκεται εντός εγγύησης, το παραλαμβάνουμε εμείς και στο επιστρέφουμε σαν καινούργιο, όπου και να βρίσκεσαι, μέσω ACS, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Προσοχή! Η υπηρεσία αυτή αφορά συσκευές που βρίσκονται εντός εγγύησης και έχουν διατεθεί στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies.
Kάνε ξανά το αγαπημένο σου smartphone σαν καινούργιο σε 3 απλά βήματα
Bήμα 1 Επικοινωνία μαζί μας
Συμπλήρωσε τα απαιτούμενα στοιχεία στην παρακάτω φόρμα επισκευής. Μόλις τη λάβουμε θα στείλουμε άμεσα την ACS στο χώρο σου για να παραλάβει τη συσκευή σου και να την παραδώσει στο επισκευαστικό μας κέντρο.
Bήμα 2 Τεχνικός Έλεγχος & Επισκευή
Μόλις παραλάβουμε τη συσκευή σου, πραγματοποιούμε άμεσα έλεγχο, δίχως καμία χρέωση, και διορθώνουμε τη βλάβη. Μόνο σε περίπτωση που εντοπιστεί κάποια βλάβη που δεν καλύπτεται από την εγγύηση θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να ενημερωθείς για το είδος της βλάβης και το κόστος επισκευής της.
Bήμα 3 Το Smartphone σου βρίσκεται πάλι στα χέρια σου
Σου επιστρέφουμε επισκευασμένη τη συσκευή χωρίς καμία χρέωση για να συνεχίσεις να τη χρησιμοποιείς όπως πριν(σε περίπτωση βλάβης που δεν καλύπτεται από την εγγύηση πραγματοποιείται εξόφληση του κόστους επισκευής είτε με τραπεζική κατάθεση, είτε με αντικαταβολή).
Θέλεις να παραλάβουμε τη συσκευή σου;
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και εμείς θα φροντίσουμε για όλα*
 
 
Κατέβασε το App μας και
είμαστε κοντά σου με ένα κλικ
 
Στο App μας θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες για το service μας. Έχεις τη δυνατότητα:
 
  • Να ενημερωθείς για την πρόοδο της επισκευής του προϊόντος που έχεις φέρει στο Service μας, εισάγοντας τα στοιχεία συσκευής ή του Δελτίου Παράδοσης
  • Να αξιοποιήσεις την Υπηρεσία Παράδοσης Συσκευής με courier στα εργαστήρια επισκευής, που παρέχουμε για ορισμένα προϊόντα, χρησιμοποιώντας τη διαθέσιμη online αίτηση
  • Να δεις τα σημεία στα οποία μπορείς να παραδώσεις ή να παραλάβεις ένα προϊόν προς / από επισκευή
  • Να γνωρίσεις τις υπηρεσίες που προσφέρουμε
 
Προληπτική ανάκληση εκ μέρους της Xiaomi. Ένας πολύ μικρός αριθμός Mi Electric Scooter που διατέθηκε στη χώρα μας ενδέχεται να έχει μια αστοχία σε μία βίδα. Ελέγξτε το δικό σας στη διεύθυνση: εδώ. Η Info Quest Technologies,ως επίσημος αντιπρόσωπος της Xiaomi στην Ελλάδα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών αναλαμβάνει την όλη διαδικασία. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 211 999 1515 προκειμένου να μεταφέρουμε το Mi Scooter σας στο επισκευαστικό μας κέντρο μέσω της ACS Courier.